Actualitat: La Diputació de Barcelona aprova un Pla per dinamitzar l'ocupació en els municipis de menys de 10.000 habitants

Amb l'objectiu de pal·liar les conseqüències de la crisi econòmica i social provocada per la COVID-19 i la conseqüent aturada en l'economia i la destrucció de l'ocupació, la Diputació de Barcelona ha aprovat, avui, el Programa de Dinamització de l'Ocupació per a municipis menors de 10.000 habitants que permetrà que 228 municipis de la província de Barcelona puguin contractar personal de manera directa per a les seves administracions. D'aquesta manera, aquest recurs permetrà que aquests municipis puguin incrementar la seva acció local contra l'atur, així com reforçar la prestació de serveis municipals.

El Programa, dotat amb 1.320.000 euros, tindrà un impacte en els 228 municipis de la província amb una població de menys de 10.000 habitants (74% total), de forma que els municipis tindran més recursos per a la contractació de persones en situació d’atur.

Està previst que la concessió dels ajuts econòmics a cadascun dels 228 municipis s'aprovi, en la Junta de Govern del proper 27 de maig.

Nota de premsa