Actualitat: BIZBarcelona i Saló de l'Ocupació 2021. Setmana "Barcelona Talent"

Els propers 21, 22 i 23 de setembre tindrà lloc una nova edició del BIZBarcelona i Saló de l'Ocupació a Fira de Barcelona Montjuïc, un saló decidit a col·laborar en la reactivació econòmica, en l'impuls de l'emprenedoria i en la recuperació de l'ocupació del talent local.

La Diputació de Barcelona hi continua participant, però enguany també volem que des dels vostres municipis formeu part de la iniciativa. Per primera vegada s'organitza del 14 al 23 de setembre la setmana de la 'Barcelona Talent', perquè la província sigui la capital del talent. Per aquest motiu, esteu convidats a organitzar un esdeveniment (conferència, taller, demostració, networking, ...) al vostre municipi durant aquests dies o bé, si ja teniu algun de previst, incorporar-lo al programa.

Per donar d'alta la vostra activitat us podeu adreçar a aquesta pàgina web. Us detallem en aquest enllaç una breu descripció de les passes a realitzar.  La data límit per l'enviament de propostes és el proper 23 de juny.

Confiem que la iniciativa us sigui d'interès i participeu de forma activa per difondre l'acció que ja veniu desenvolupant en els àmbits de l'ocupació, l'emprenedoria i les empreses.