Licitació del servei de diagnosi i assistència tècnica de la cadena de valor de l'alimentació i les begudes del programa Treball, Talent i Tecnologia

Dades del contracte

Descripció de la prestació:

Constitueix l'objecte de la contractació la prestació d'un servei tècnic especialitzat pel desenvolupament del programa Treball, Talent i Tecnologia (d'ara endavant TTT) en les seves fases inicials d'estudis i de diagnòstics i finalment l'elaboració de propostes concretes lligades al pla de treball, tal i com prescriu en la definició del programa la Diputació de Barcelona. L'execució del projecte es farà de forma mancomunada pels vint-i-set ajuntaments de la comarca de l'Alt Penedès, amb el Consell Comarcal de l'Alt Penedès com a ens gestor.

La prestació del servei inclou l'assistència tècnica externa a través per al suport i seguiment en les diferents fases de dita execució, amb estricte compliment de la normativa nacional i europea, per elaborar una diagnosi del territori amb un enfocament diferencial del tradicional, la cadena de valor a la comarca de l'Alt Penedès, en aquest cas de l'alimentació i les begudes, posant en marxa una nova dinàmica de treball que contempli el propi teixit productiu i els agents clau del territori, que permeti actuacions col·laboratives afavoridores de la competitivitat empresarial i la generació d'ocupació a nivell local mitjançant el desenvolupament competencial de les persones, cap a un model socioeconòmic sostenible, inclusiu, competitiu i igualitari.

Les prestacions del contracte es troben definides en el Plec de prescripcions tècniques.

Pressupost de licitació: 39.965,15 € sense IVA 48.357,83 € IVA inclòs (21,00%)

Durada del contracte: 5 mesos

Àmbit geogràfic: Alt Penedès

Termini de presentació d'ofertes: 10/09/21 15:00 h