Recull d'activitats per als SLO: persones i empreses. Resultats 2n trimestre 2023

Enguany el Recull d'activitats per als SLO: Persones i Empreses torna a tenir una bona acollida entre els ens locals adherits a la Xarxa de Serveis Locals d'Ocupació (XALOC) i a la Xarxa d'Oficines Tècniques Laborals (OTL).

Aquest recurs, ofert en el marc de la convocatòria 2023 del Catàleg de serveis de la Diputació de Barcelona, ofereix als ens locals la possibilitat d'incorporar a la seva oferta de serveis, un conjunt de 164 activitats, en format taller o sessió, impartides per un total de 67 empreses consultores, que tenen per objectiu donar suport al desenvolupament professional i la recerca de feina de les persones demandants d'ocupació, així com a la millora de la gestió dels recursos humans de les empreses.

Un cop esgotat el crèdit pressupostari, el Recull ha tancat el segon trimestre amb un total de 283 activitats concedides per un import de 229.353 €, que un total de 61 ens locals executaran al llarg d'aquest any.

Vegeu infografia