Actualitat: 14 municipis reben Indicadors Bàsics de Mercat de Treball

Arenys de Munt, Cabrera de Mar, Calella, Les Franqueses del Vallès, Llinars del Vallès, Malgrat de Mar, Manlleu, Masquefa, Premià de Mar, La Roca del Vallès, Sant Celoni, Sant Fruitós de Bages, Sant Joan de Vilatorrada i Sant Pere de Riudebitlles han rebut, aquest 2018, els Indicadors Bàsics de Mercat de Treball, una diagnosi bàsica del mercat de treball a escala local.

Els Indicadors bàsics de Mercat de treball és un informe que conté una diagnosi bàsica de la situació sociolaboral, a nivell municipal, i algunes recomanacions sobre vies d’actuació possibles que puguin orientar a responsables polítics i tècnics municipals en la presa de decisions. Es tracta d’un producte “fet a mida” en funció de la demanda de cada entitat local.

L’any 2017, la valoració d’aquest recurs per part dels ens locals va ser de 8,9 sobre 10.

Notícia original al web de la Diputació de Barcelona: https://www.diba.cat/web/sala-de-premsa/-/14-municipis-reben-indicadors-basics-de-mercat-de-treball