Aprovació del Programa específic Treball, Talent i Tecnologia (TTT) 2024 - 2026

La Junta de Govern de Diputació de Barcelona ha aprovat, en data de 21 de març de 2024, el Programa específic Treball, Talent i Tecnologia 2024-2026. En són destinataris els ajuntaments, els consells comarcals, les mancomunitats de municipis i els consorcis adscrits a un ens local de la província de Barcelona. El període de presentació de les sol·licituds és de dos mesos des de la publicació en el Butlletí Oficial de la Província de Barcelona de l'anunci d'aquest Programa. Vegeu el tràmit de sol·licitud i el règim regulador.

També us avancem que el proper 18 d'abril al matí farem una sessió tècnica presencial per explicar els aspectes fonamentals del règim regulador del Programa. Aviat rebreu la convocatòria formal per fer la inscripció. Així mateix, en aquesta pàgina web podeu consultar més informació al respecte.