Recull d'activitats per als SLO: persones i empreses. Resultats 2n trimestre 2022

Enguany el Recull d'activitats per als SLO: Persones i Empreses torna a tenir una gran acollida entre els ens locals adherits a la Xarxa de Serveis Locals d'Ocupació (XALOC) i a la Xarxa d'Oficines Tècniques Laborals (OTL).

Aquest recurs, ofert en el marc de la convocatòria 2022 del Catàleg de serveis de la Diputació de Barcelona, ofereix als ens locals la possibilitat d'incorporar a la seva oferta de serveis, un conjunt de 142 activitats, en format taller o sessió, impartides per un total de 65 empreses consultores, que tenen per objectiu donar suport al desenvolupament professional i la recerca de feina de les persones demandants d'ocupació, així com a la millora de la gestió dels recursos humans de les empreses.

Un cop esgotat el crèdit pressupostari, el Recull tancarà aquest segon trimestre amb un total de 256 activitats concedides per un import de 210.000 €, que un total de 51 ens locals executaran al llarg d'aquest any.

Vegeu infografia